Onsdag.

Idag ska det typ vara storm i staden, det syns på träden. Men det är okej med en dag av storm med tanken på vilket väder det ska bli i helgen.. ca 20grader... Mysigt...

ikväll är det äntligen dags för ett nytt avsnitt av greys anatomi, trevligt, som jag längtat.

Igår när jag jobbade fullkomligt dränkte jag min kropp i sun powder produkter, jag såg brun ut hela dagen. Sen provade jag även ett av Make Up Stores nya nagellack, Melina. Det var sån härlig sommarfärg på det. Orange, med guldpärlemo, fast ändå mer corall liknade. Det blir till att göra ett inköp när lönen kommer, innan den ramlar in kan jag typ inte tillåta mig själv att införskaffa någonting som jag inte anser vara väldigt nyttigt att införskaffa.

Nu går jag på jobbet..

She worked hard for the money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback