Måndag och solen skiner.

Gårdagens eftermiddag spenderades med alex inne i stan, vi var på 7eleven och köpte en Ben&Jerry glass, och två lattar, ner till vattnet och myste. Sen till Kista och kollade i lite butiker, köpte två armband och två par trosor.
Sen när vi kom på att vi egentligen åkte till Kista för att äta var alla matställen redan stängda. Så då var det bara att åka hem och lägga sig. Men det gjorde jag ju egentligen inte heller, först pratade jag lite med Mr X1. Sen blev det sängen. Idag efter jobbet blir det nog en solning.

Jag har fått säkert två liter vatten i örat, ena örat känns lite bättre men det andra måste behandlas en massa innan nästa besök. Det är en väldigt konstig känsla att få en massa vatten insprutat i örat.

Imorgon blir det en dejt med Simona dragqueen. Mysigt. Har inte setts sen November.

Sprang förresten in i en gammal klasskompis från gymnasiet igår. Det var ju trevligt. Det är alltid lika kul att springa in i människor man känner när det är helt fel ställe man möts på.

Nu ska jag återgå till jobbet, för jag har fått en ny bokstav att arbeta med.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: kickan

Bodil. Vad jobbar du med egentligen? "Klippa och klistra" "fått en ny bokstav". ???????????

2007-04-02 @ 15:01:12
Postat av: Kickan

och vad innebär registervårdare, mer exakt? Att du sätter bokstäver på alla nya mappar och sånt? Här har vi fått vår, ja, fast värmen är mest i solen och inte så mycket i luften! Mni nya frisyr ska vi inte prata om, än mindre lägga ut i det offentliga rummet. Kanske nån dag då jag har en riktigt, riktigt jäkla bra hårdag!!

2007-04-02 @ 16:20:02
Postat av: Kickan

Okej, kalla mej dum men vart kommer klippa och klistra bokstäver in i bilden...? Jag har lagt upp en bild nu...

2007-04-02 @ 17:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback