Måndag, arbetslös och trött.

Gick upp halv åtta i morse, käkade frulle , idag är det är ju så fantastiskt vackert ute igen...
Sen gjorde jag mig klar och begav mig till arbetsförmedlingen, känns som att kasta en timme i sjön. Sen åkte jag vidare till äldreboendet, kollade vad det är för gamla jag ska ta hand om i helgen, lämnade in mitt anställningsbevis och hälsade på en massa människor. Sen ner på huvudsta Loppmarknad, hittade ett par fina klackisar, men dom var för små.

Sen åkte jag på Psorasis förbundet och solade i uv ljus i 30 sek. Imorgon blir det typ en minut, och en bastning.
Sen till solna, köpte wok och hem och åt, nu är jag både trött och har ont i huvudet. aj.

bilder från gårdagens slapp i gamla stan. Enjoy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback