Det regnar här i stockholm idag...

Idag har jag varit på vårdcentralen igen, öronen är nu helt vaxfria. Tack vare en äcklig sug apparat som såg väldigt mycket ut som den där platsbehållaren som samlar fettet från en fettsugnings operation. In med ett litet rör i örat, på med sugen och ut kom en massa äckliga saker.. Huvva. Förhoppningsvis slipper jag göra det igen.

Idag regnar det, upptäckte jag efter att jag stått och lockat håret jätte länge, så första stoppet på stan innan min dejt med pinglorna blir på lagerhouse, för ett parpaly köp. Man vill ju vara snygg även om man har paraply, el hur?

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu kom jag att tänka på Carolas "Det regnar här i sthlm idag" ;P haha

Postat av: kickan

när jag var litet var jag ett äkta öronbarn, dvs hade öroninflammation JÄMT! kommer ihåg att jag gillade den där vaxdammsugaren av nån störd anledning, det var så skönt när allt vax försvann och smärtan med den och ja... jag var nog rätt knäpp.

2007-04-19 @ 13:03:53
Postat av: Grey-fan

Haha, alla älskar Derek. Jag har alltid tyckt han är lite överskattad dock. Ser lite slemmig ut. Dreglade över McSteamy i tidigare avsnitt, men även han har förlorat sin glans. Får hoppas på nya godingar i framtida avsnitt.

2007-04-19 @ 15:21:48
URL: http://kakmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback