Torsdag

Fortfarande perfekt höstväder!

I tisdags visade stockholmarna mig att det även här finns snälla människor.
Som det gamla paret som försökte få liv i killen som satt på en bänk efter drottninggatan och var stenhög, eller musikern på tunnelbanan som erbjöd mig en halstablett när jag hostade andra gången, eller varför inte killen som påväg hem från träningen stannat vid donken och köpt hamburgare, och senare springer ikapp mig och frågar om jag inte vill ha en (?!) Ja vad säger man. "-Nej, mamma har sagt åt mig att inte ta emot saker från främlingar" jag tackade nej och skrattade sen en stund över den komiska frågan.

Imorgon blir det skola och sen ska jag iväg och sminka för chokladfestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback