Perfekt Måndag.

Arbetade igår, och det gick bra, snabbt och enkelt. Så skönt.
IMorse när jag vaknade kände jag på mig att dagen skulle bli bra, kände mig pigg, smal, och snygg, fick använda smink från morgonen, snygga kläder, klackskor, och perfekt höstväder. Kallt, soligt och så pass kyligt att jag kunde använda mina skinnhandskar. Mysigt. Skolan gick bra och efter det blev det lite shopping med Lina. Hon shoppade och jag kollade på.
Imorgon blir det doktorn på morgonen, jag hoppas hon kan få någon ordning på min psoriasis.. Sen blir det mat med Alex innan det är dags för repition årtal. Jag hoppas äntligen få pejl på 60talets förgrymmande "alá Emil i Lönneberga" kajalinjer.

Frustrerad så att det räcker och blir över.

Skolan imorgon kväll, jobba på onsdagkväll, kanske praktik på torsdagkväll,chokladfestivalen på fredag-em, jobba på söndagkväll. Hej vad fullbokad jag är i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback