Sista November

Imorgon är det December, känns konstigt att året börja lida mot sitt slut, men oj så skönt det ska bli med det nya året, det innebär ju en ny vår och förhoppningsvis en lika varm och bra sommar!

Började morgon med frukost, sen började dagens bestyr. Jag fick det ärofyllda uppdraget att rensa avloppet i handfatet i badrummet. Misstankarna om allt hår som klibbat igen hela avloppet visade sig inte vara sanna. Vilken lycka. Det var bara "lite smuts" som behövdes ta bort.

Sen var jag in till Solna Centrum och kollade på lite prylar. Sen åkte jag på jobbet i Sickla. Jag gillar att vara där, och jag gillar (nog som enda stockholmare) att åka dit.

Jag är grymt nöjd över mina nya jeans, och faktiskt med alla andra inköp.

Jag har köpt några julklappar idag också, jag är då allt för snäll.

Imorgon blir det långa timmar på äldreboendet och sen blir det nog en idolfinal.
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback