Regn och härligt.

Härliga stämmor till en röst jag älskar. Inatt sover jag nog extra gott.

And I am not afraid to try it on my own
I don't care if I'm right or wrong
I'll live my life the way I feel
No matter what, I wanna keep it real you know
Time for me to do it on my own.

Så är det serrú!

Idag har jag haft en trevlig dag på jobbet, lika så igår. Imorgon har jag en massa ärenden att uträtta innan jag beger mig på att arbeta av helgen. Och trycka in Karro och inflyttningsfesten också.

Hemma i Jämtland smälter snön bort av regnet till morfars förtvivlan, själv njuter jag av att veta att stockholm får ca +9 c på lördag! Hellre varmt och regn än kallt och snö.

Kommentarer
Postat av: anne

ja här hemma är inte vädret alls roligt. Regnar och har sig.. vill ha riktig vinter nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback