En underbar dag!

Vaknade i morse av väckarklockan och dagens alla bestyr började. Blev en aning försenad och fick springa till bussen för att hinna till arbetsförmedlingen i tid. Mötet gick bra och efter det begav jag mig till stan för en heldag med Alexandra. Vi började med telefonjakt som blev ganska rutten, hade tänkt köpa mig en ny mobil idag eftersom älskade Hubert gett upp hoppet. Men under min och Alex fika i gamla stan insåg jag att mina favorit jeans, mina stuprör från H&M gått sönder mellan benen så fick mina pengar en plötslig vändning. Gick till gallerian och fick hjälp av en trevlig tjej att hitta ett par jeans. Efter alla mina önskemål "dom får inte vara slitna, inte för tvättade, inte för vida men inte heller supersuper smala".
Sen åkte vi till min second hand affär där jag hittade en pashmina sjal för 20kr!

Sen blev det en kvällsfika på odenplan med Emma och Julia.

Tack till Alex för en härlig dag.
Tack till tjejen som fixade mina Koola Anna-Jeans.
Tack till dom söta puckon på affären som inte vet att pashmina sjalar kostar över tusen spänn!
Tack till mannen som gav mig sin Klick-tidning på tuben.
Tack mamma för den goda smörgåsen.
Tack Emma och Julia för fikastunden
Tack till den fina brunögda mannen som gav mig den fina komplimangen på tuben hem...
och slutligen...
Tack alla Stockholmare för en helt perfekt dag!

Nu blir det till att fälla en massa tårar vid Grey´s Anatomi.

Kommentarer
Postat av: anne

inte ska du köpa ny mobil inte! onödigt sånt ju! :P

Postat av: Jonas Persson

Jag gillar din blog!

2006-11-30 @ 15:10:35
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback