En jävla Lista

1. Var hittade du den här listan?
Jag snodde den av Kickan
2. Var är dina föräldrar födda?
Pappa är född i en vrå i barndomshuset, mamma skulle jag tro är född i Sollefteå (fast jag vet inte)
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Jag installerar aldrig något, kanske därför datorn beter sig som den gör.
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Vet faktiskt inte.
5. När badade du i en pool senast?
Förmodligen i Spanien för 2½år sedan
6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, en del sämre, några få lite bättre. Bäst var Fet-Christin (!)
7. Hur många barn vill du ha?
Med rätt karl-nån/några, med fel karl-inga
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jag har lite svårt för Jazz men börjar sakta kommer förbi mina hinder.
All musik är bra, bara man lär sig att se skönheten i den.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Det vore ju bra om jag skulle vilja rösta på samma som idag.
10. Vad har du för TV-kanaler?
1,2,3,4,5,6, Eurosport, Discovery,kunskapskanalen, mtv, cartoon network, F (finskt) m.m.

11. Har du åkt moped någon gång?
Ja, jag körde till och med en gång.
12. Har du busringt någon gång?
Alldeles för många gånger.
13. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, inte ännu.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Kanske om chansen dök upp, men skulle förmodligen avstå.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Jag har varit i Turkiet, på den sidan som ligger i Asien.

16. Har du en egen trädgård?
Nej, men några egna blommor på flickrummet hos pappa.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Jag har alltid gillat Bamse, tv- my little ponny
18. Kan du alla orden i nationalsången?
Jag kan allt.
19. Badkar eller duschkabin?
Badkar, gärna med en BadKarl.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
I måndags såg jag Casanova, den är bra.

21. Favoritpizza?
Äter bara Vesuvio
22. Chips eller popcorn?
Popcorn
23. Vilken färg på läppstift använder du?
China Red (knallrött)
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Inte vad jag vet/kommer ihåg

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Alla tjejerna från kursen på våran gemensamma avslutningsfrukost. Det blev si så där ca 20 olika beställningar.
28. Favoritchoklad?
Marabous mörka med Hallon
29. När röstade du senast?
I riksdagsvalet.
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Jag åt en på jobbet i sommar, som jag norpade från balkongen.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja! Jag vann över Kickan i en Snowboardtävling, mest för att jag kom upp över hoppet =)
32. Är du bra på matlagning?
Jag är väldigt bra när jag väl försöker.
33. Klarar du att tanka själv?
Självklart, men pappas Volvo kan vara en svår sak.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej, men har många gånger velat.
35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Just nu springer jag omkring i sexiga sjukvårdskläder på jobbet.
37. Vad var det senaste du handlade?
Rese-fika tills imorgon, godis, dricka och en förpackning Kaffe Latte.
38. Har du kräkts offentligt?
Ja.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Gärna lyckligt kär med några miljoner
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Absolut

41. Har du ringt något betalnummer?
Bingolotto, lyckochansen osv. JA!
42. Kan man vara vän med sitt ex?
ja, Så länge ingen vill ha sex med den andre.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Pappa, när han hade lunginflamation. Han såg ut som ett lik.
44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Några fjun, men desto mer bebishår som vuxen.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Orginalet.
46. Vad har du i din väska?
Plånbok, kalender, spray, parfym, deo, smink, tuggummi, pennor, hårnålar, gummisnobbar, servetter, tamponger, pennkam, cdskivor, paraply, nycklar, vattenflaska, bok, tågbiljetter, cd freestayle (moderna bodil) ett par nya trosor, ett par strumpor, gamla godispapper m.m m.m......
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Jag vill gärna ha en sista cigg precis innan jag borstar tänderna.
48. Vad är du tacksam för idag?
Mina nya vinterjacka(som inte alls är så varm som jag trodde) och min familj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback