Trött och sliten

Godmorgon!

Jag hade nästan rätt om melodifestivalen igår, Carola gick ju direkt, dock gick Pontare bara till andra chansen. Inte tyckte jag att Carola var så bra som tidningarna hade skrivit heller. OCh hennes kläder, hörde att det var Lars Vallin som gjort dom och han har verkligen gjort mycket fina kläder men C´s låg nog inte bland min personliga favoriter.

Inte fan kom jag hem tidigt igår inte, mamma sa att vi skulle åka hem tidigt eftersom vi skulle fixa vardagsrummet idag, - och då kan jag inte låta bli att undra. Om vi skulle åka hem tidigt, vilket tid hade vi kommit hem om vi skulle stanna länge, för mamma kom inte hem förän halv sex. Själv tog jag en taxi halv tre för då höll jag i stort sett på att dö. Sen fick jag vackert kliva upp sex och gå ner och öppna åt henne.

Nu ska jag göra min iordning för att bege mig in till stan. Jag ska ju på möte. Hoppas det är någonting vettigt.


Kommentarer
Postat av: Syster

Hello sis!

Kan inte annat än säga: -Vad var det jag sa?! Om man blir hembjuden till dom som kommer man aldrig hem när man tänkt sig... =)

Hoppas att det går bra på mötet!

Kramar Syster
P.S. Snygg blogg!

2006-03-12 @ 11:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback