Rödvin och kistor.

Igår så följde jag med E och A till A´s tjejkompisar. Dom bodde långt bort från innerstan, vi hade det väldigt trevligt. Drack lite rödvin och pratade och framförallt skrattade. Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag skrattade så mycket. Roligaste var det när En av tjejerna skulle förklara hur man perciade penisen. På en post-it lapp hade hon tidigare målat en kista som nu skulle förvandlas till en penis. Det var dock inte gott och veta vad som var vad och jag trodde ett tag att jag skulle ramla av stolen.
Sen gjorde dom drákola och så kollade vi på A´s minidokumentär. Sen åkte jag hem eftersom jag skulle upp så tidigt idag. och imorgon ska jag upp ännu tidigare.
Idag ska WELLAs frisörer klippa och färga mitt hår och imorgon ska det vara visning och vi ska samlas klockan sju för styling. Jag hoppas att jag blir fin i håret.
På måndag efter min intervju ska jag träffa I, det kommer förhoppningsvis att bli väldigt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback