Problem

Nu börjar jag inse problemen med min nya frilla. Mest problematiskt är det dock att få till luggen som jävlas varje gång jag fixar den. Sen är den ju så kort att den inte går att sätta upp, och det är lite jobibgt. Men jobbigast är ändå frillan i sig som inte vill samarbeta men mig, och om den vägrar gör det lär den ju inte heller vilja växa ut lite snabbt så att det går att göra någonting annat av den! Jobbigt.

Idag sitter jag fast i lägenheten, jag har inget tunnelbanekort så därför sitter jag bara hemma, men imorgon har jag det så då kan jag iaf åka någonstans. Jag funderar på att åka och träna imorgon.

Nu ska jag nog se en film eller någonting annat som gör att tiden rör sig. Jag gillar verkligen inte såna här meningslösa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback