Myrorna

Idag har jag varit på stan och kikat, var på myrorna och handlade. Himla smart ide att ge bort det man inte använder, så någonannan kan köpa dom och pengarna går till större delen till bättre behövande. Det är skillnad på second-hand här och hemma i östersund. Här finns det dior väskor och tiotusentals skor. Hemma är det bara  en gammal morfars-rock och några gamla slitna jympadojjor.
Köpte i alla fall ett par pumps och en kuvertväska- jag strunat i om kuvertväskor är omoderna, eftersom dom är så fruktansvärt snygga. Sen en annan ska som är så bra med myrorna, det är billigt och skorna är redan ingådda!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och imorgon ska jag få en ny hårfärg och frisyr. Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback