Dröm

Tvätten är struken, vikt och inlagd i skåpen. Tänkte byta om och gå på affären och handla lite grann. Skulle även behöva hitta ett linne vilket verkar vara otroligt svårt.

Jag fick en skiva på posten för några dagar sedan, sen dess har den snurrat på högvarv och för varje gång jag lyssnar på den blir jag bara mer och mer förtjust. Vilken rolig present att få.

Imorse när jag vaknade var jag knallröd i ansiktet- ni vet, såsom man brukar kunna vara om man drömt någonting som man egentligen inte får drömma.
Fast det var faktiskt ganska kul om man tänker efter.

Igår berättade min mamma en rolig sak: Dom har varit för lite folk på jobbet, så chefen frågade om inte mamma kunde tänka sig att jobba full dag igår, hon sade nej, men jobbar dock idag fast hon egentligen är ledig. Då frågade hennes chef en av tjejerna på jobbet om inte hon kunde tänka sig att jobba över. Och då sa hon:-men min pojkvän har ju glömt bort hur jag ser ut, pga att jag jobbar så mycket. Och vi ska äta middag ihop ikväll för första kvällen på mer än en vecka.
Men mammas chef är tydligen en snäll man, för han behöll tjejen och ringde dit hennes kille. Och sen på kvällen så bjöd han dom två på pizza i ett eget rum mot att hon jobbade.
Slutsats: Vissa gör tydligen vad som helst för att få det att gå ihop.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, skulle aldrig klara av att bo i den där stressiga staden.! =) Du fick ju till det bra, vad duktig du är! Pussar och Kramar

2006-03-11 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback