Byxuppläggning

Igår hade jag en trevlig kväll tillsammans med modellerna, vi gick runt och minglade, drack  gratis vin och delade ut visitkort! Sen några timmar senare, och med ett par rundare fötter, begav jag mig för att hämta Hannah som kom med tåget. Där träffade jag en gammal lärare från östersund som skulle på kurs och en av hemmatjejerna som jag var och fikade med förra helgen.
Idag har jag och Hannah shoppat åt Hannah. Vi hittade en skitsnygg klänning och jag kan bara säga

- Min Bästa kompis kommer att vara snyggast på hela balen.

Sen träffade vi E och gick och åt. Och sen åkte vi hem, kikade på ett musikprogram på svt, drack läsk och sen då jävlar. Då sydde vi upp tre par byxor som var för långa, och jag kan säga att det blev riktigt bra.
Imorgon blir det mer shopping och sen på kvällen så blir det förmodligen lite vin och cider. Trevligt.

Godnatt älskade vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback