Nätdejting....

Jag är medlem på en dejtingsida på internet, och nej, inte för att jag är desperat utan mer för att jag ville se vad för möjligheter som kommer. Som idag fick jag ett mail, läs själva så kanske ni kan sätta er in i situationen:


**** kallas jag och jag kontaktar dej med frågan om film? ja jobbar med ett nytt företag som spelar in vuxen film och finner att du är en pingla som passar perfekt, är det nåt som du kan finna intresant? vi har massa avdelningar för olika slags film och allt är välkommet, du kan kontakta mig på denna mail.




Gentleman som han var skickade han givetvis sin mail också, men den skriver jag inte ut här..
Här kan vi verkligen se ett typiskt exempel på en kille som kollar alla sina möjligheter.... Tydligen så måste jag se ut som om jag skulle vilja vara Jenna J... Borde kanske fundera på att byta bild.. Men jag har ju samma bild här och jag tycker faktiskt inte att jag ser ut som en porr-wannabe??!


Veckan har bjudit på vackert väder, vilket också förklarar mitt intresse för datorn. Har även jobbat tre dagar på mitt nya jobb, och jag tycker faktiskt att det är ganska kul!! Mindre roligt är det att jobba två helger i rad, men samtidigt är det extra bra för lönen...

Imorgon är jag ledig och skulle gärna ha tillbringat kvällen med trevligt sällskap och en flaska vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback