Det vankas besök.

Imorgon halv ett ska jag befinna mig på centralstationen för att hämta en gamla klasskompis från jämtland. Hon ska vara med mig imorgon, vi ska nog hita på några trevliga saker som att äta glass och promenera, även om det enligt tidningen bara ska vara 10-15grader och mest uppehåll. Jag skickar en tanke uppåt och ber om sol och värme imorgon. =)

När jag mår bra kan jag inte skriva musik, ibland kan jag nästan önska att jag skulle kunna bli lite sårad så jag har någonting att skriva. Inte för att jag njuter av smärtan men jag njuter av det som kommer till mig då.

Vissa män som typ Johnny Depp passar så himla bra i smuts... (speciellt i Parates of the Caribbean)

Kommentarer
Postat av: Caisa

Vissa män precis som deppen är snygg i smuts... jag överlevde helgen också. Hoppas att ni får en trevlig glass dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback