Underbara människor.

Vissa människor är bara helt genomsnälla.
Och om man uppskattar sina vänner så ska man låta dem vet det.
Ibland krävs det så lite för att göra någons dag.




Sen har jag en fundering:

Hur kan en kille på ca 9år trycka i sig en 6bitars Chicken Mcnuggets, en mcfeast, en big mac och strips och läsk?! Och hur kan man låta en ensam kille sitta själv på Mcdonalds halv elva på kvällen?



Ge mig inspiration för att skriva.
Kanske har Madonna rätt att man får en gåva, och den dagen man tar gåvan för givet försvinner den.


Kommentarer
Postat av: Danne

Tack för kommentaren! Jo, jag verkar vara expert på att råka ut för sånadär skumma saker. iPoden fungerar nu iaf, men jag vet inte om jag fortfarande vill ha den. :D

Postat av: Danne

Jisses förresten. Ja, det går utöver mitt förstånd. Jag orkar en big mac och co, och på sin höjd en munk efter. Han MÅSTE ha ett svart hål i sig. :P

2006-07-02 @ 22:31:28
URL: http://ultima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback