Sammanfattning.

Hallå.

Utgången med Linnea var både bra och jobbig. Bra för att det var trevligt och dålig för att jag hade så himla ont i magen. Vi var på nivå22 och drack billig cider. Vi var på mosebacke och drack lite vin och vi var på after med två killar från danmark. Vilket resulterade i att vi var tvungen att prata engelska med varandra eftersom jag inte förstår ett ord danska. Den vackra vakten på after var där...
Runt två tiden kom jag på att det bara var onsdag och att tunnelbanorna hade slutat gått. Då tyckte linnea att vi skulle gå hem till hennes ragg och sova hos honom. Som tur lyckades min mage få henne att förstå att det inte var ett alternativ för mig. Vi raggade upp en taxi hem till Solna. Sen somnade vi ganska snabbt.
Vaknade på Torsdagen av att jag var fruktansvärt trött. Men men.
Tillbringade dagen med mitt besök. Kvällen spenderades framför tvn, först säsongsavslutningen av Veronica Mars och sen Alexander. Somna och sov.
Och vipps är det idag. Ikväll blir det nog en liten utgång med Helen. Det ska bli trevligt, eftersom jag inte träffat damen på flera veckor.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback