Ljuvligt.

Gårdagen bjöd som sagt på oanmäld vinkväll med mamma och hennes kompisar. Och hur mycket jag än gillar både mamma och hennes kompisar kan jag inte låta bli att tycka att det är jobbigt när hela huset förvandlas till en kvinnofarm. Jag gillar iosf både mamma och hennes kompis bättre när dom inte dricker. Men det är väl en bra sak?

När äntligen gänget drog sig ut på krogen vid ett tiden gick jag och lade mig. Klockan ringde sju imorse och jag var inte alls sugen på att gå upp. men hoppade in i duschen och sen körde jag syrran och hennes kille till Arlanda. Men då hade jag även tvingat med mig mamma, för även om hon fortfarande var lite smått glad i morse så kändes det bättre att ha någon att fråga ifall någonting skulle vara oklart. Men så fort vi kom hem hoppade hon i sängen igen.

Idag verkar det bli vin i parken, med några vänenr och imorgon ska jag kanske på gröna lund, men vet itne om jag är så sugen på det ifall det regnar.

Moder Jord raggade även upp en kille åt mig (!) igår, imorse flinade hon och gav mig ett visitkort! Får väl se ifall jag hör av mig till honom. Ja menar, man vet ju aldrig...

29grader varmt klockan nio på morgonen är osannolikt. Men ljuvligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback