Tjoho

Fredagen började med att jag hämtade Therese på tåget, nypermanentat supersnyggt hår. jag blev nästan lite avis på hennes långa hår tills jag kom på att jag faktiskt är finare i kortare hår. Upp på drottninggatan och vandrade i lite butiker. Fikade med Kim. Hem och lämnade grejerna. Ut till Kista och shoppade, åt och sen hem. Drack nån cider, kom på att vi ville ta det lugnt. Ner på Shell och köpte godis. Hem och kollade på "att göra en pudel", tredje gången jag ser den på en vecka, men den är så sjukt bra! Somnade.

LÖrdag, långfrukost, in till söder, strosade, fikade i gamla stan och fastnade på en bänk. Hem, drack, fixade iordning oss. Nivå22, Robinsson-Robban var där och spexade faktiskt inte! Flörtade järnet med en snygging (dock in lika vacker som MrSmile men inte långt ifrån) Det var jätte trevligt...

Söndag, upp, åt och lämnade therese på tåget.

Kommentarer
Postat av: Y

Jag har just sett pudelfilmen, den är så mysig liksom!

2006-08-14 @ 06:29:20
Postat av: Y

Är det sant?! :O Skicka ett par till mig!

2006-08-17 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback