Lördag.

Igår var jag ute med Helen. Ingen av oss hade någon vidare lust att parta igår, så vi gick och åt en hamburgare, tog en drink, drack en öl och åt en geisha-glass. (som även är sommarens höjdarglass)
Sen träffade jag killen som mamma raggade upp åt mig. Vi satte oss på en brygga och pratade ett tag innan vi åkte hem. Jag kom hem innan mamma och såg fram emot att kunna somna utan hennes snarkningar. Vaknade en minut efter jag somnade av att mamma satt och pratade i telefon och fikade. Mysigt värre. Så då blev jag pigg igen. Sen somnade jag. Idag är jag trött.

Ikväll är det middag och fest som gäller, det värsta är att jag mycket hellre skulle tillbringa kvällen med att ta hand om Mr Smiles som ligger hemma och är sjuk. Jag har ingen lust för att parta. Men jag kan ju ändra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback