Jag har så mycket mer att ge....

Frågan är om jag någonsin kommer att få chansen att visa allt.
Om man träffar någon ny och berättar det för vänner så går allt käpprätt åt helvete, om man däremot smyger runt med den nya, ler så där fånigt men ändå inte säger någonting, då verkar minsann chansen större att det skulle kunna utvecklas till någonting. Min slutsats är att jag aldrig isf kommer att träffa någon eftersom jag aldrig kan hålla käften!

Skolan idag var jätte kul, sen åkte jag hem och stekte korv och kokade makkisar. Det var gott, det är så sällan jag får äta sån mat nuförtiden eftersom mordern inte är så förtjunst i körv. In till Solna Centrum och försökte fixa lite mer saker till sminkväskan. In i bussen och upp på jobbet. Kändes skönt att vara tillbaka till rutiner, människor och regler man kan. Har även tagit på mig jobb i helgen och nästa helg.

Nu ska jag sova, för om man kommer en minut sent till lektionen får man inte komma in. Dom är fan hårda här i stockholm. Vilket jag kommer att gilla tills den dag då jag är sen!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback