Möss

nu ikväll är jag fruktansvärt trött. Ska snart ta och krypa ner i sängen och just nu är jag väldigt tacksam att jag duschade innan jag for till syster, annars hade jag måsta gjort det också!

åkte ut till syrran vid halv sju för att skriva ut anmälningspapper till Stockholms Universitet, men då fungerade inte systers skrivare så jag tvingade hennes kille att skriva ut dom på jobbet imorgon. Annars om han glömmer det tänkte jag tvinga moder att göra det på jobbet imorgon natt.

  När jag for hem från syster var jag tvungen att byta tbana vid fridhemsplan och så ställde jag mig för att vänta på tåget. Stod rätt nära spåret och kikade ner bland stenarna och såg då en lite mus. Den var säkert inte mer än fem cm utan svansen men jag fick ändå bita ihop för att inte skrika. Jag hoppas att jag slipper drömma om en megaråtta denna gång.

Sov gott Medmänniskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback