Hej

Igår kväll blev jag bjuden på en fest på östermalm men jag gick itne, för jag vågade inte. Så jag bestämde mig för att åka och träffa mamma och hennes kompisar, åkte från solna till Fridhemsplan, tog tåget mot hagsätra. Samtidigt som jag klev på gick en sån där "obehaglig kille" in i samma vagn som mig. Jag satte mig i närheten av tre stora starka killar. Den här obehagliga killen satte sig mittemot mig och undrade vart jag skulle. Efter ett tag lade man sin hand på mitt ben. Jag sade åt honom att sluta men han fortsatte. Då sa en av killarna bredvid mig -"du, hon sa sluta, då slutar man" Killen slutade och jag kunde andas ut. Innan jag praktiskt taget sprang av tåget vände jag mig till killarna och gav dom ett stort Tack!
Så de tre killarna får Veckans Guldstjärna.
Det var fruktansvärt obehagligt men det gick ju bra!
Sen var vi på en krog och jag och mamma blev bjudna på champange. Det var fullt av gamla gubbar och jag misstänker att en av dem klädde av mig i hjärnan för han kollade så konstigt på mig.
Sen när vi väl kom hem fastnade jag i telefonen med en göteborgare, det var trevligt.

Ikväll är det middag med mammas kompisar och imorgon blir det fika med massa människor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback